Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Sume

Mood aku dah hilang
Aku rasa tak bersemangat nak raya
Padahal baru 1 jam tadi aku pergi shopping dengan umi
Beli seluar, beli selipar, beli tuala baru (tuala aku dah koyak la)
And the next hour, aku sedang murung
Sebabnya? Huh...
Hanya disebabkan satu perkataan yang datangnya dari orang yang tidak sepatutnya,
Dan kelakuan seseorang yang amat menyakitkan hati aku.
Dan dengan kedua-dua sebab ini, aku tak dapat beraya dengan gembira ditambah dengan hati aku yang sakit yang amat sebab perkara2 ini.

Kenapa masa ini?
Padahal baru semalam aku tidur di rumah atuk ............. yang membuatkan aku bersemangat sangat2 nak raya.
Dan apa penyelesaiannya? Supaya aku dapat mengembalikan mood aku.
Aku tak nak moody je sepanjang perjalanan balik.
That's so not me.

OK, aku dah habis luahkan perasaan. Harap tak ada orang kutuk aku ye.
Dan SELAMAT HARI RAYA kepada semua :D

No comments:

Post a Comment